marți, 30 decembrie 2008

Rubrica "No Comment" - Nikita din Romana

Cea de-a doua achizitie a rubricii va este prezentata cu ajutorul amicului Dan Fintescu, fara de care aceasta inregistrare nu ar fi fost prezenta pe Blog.
Cuvintele sunt de prisos, totusi... incercati sa va amuzati. Eu nu am reusit. Deja uitandu-ma de-a lungul anilor la zeci, sute, mii de astfel de show-uri, deja nu mai pot comenta. Sinapsele mele sunt suprasaturate, urechile mele inundate de ineptii verbale, ochii inlacrimati de "ceapa" numita Nikita...sau mai degraba Sfecla ar fi o leguma ce ar caracteriza-o mai bine. :)
Pentru cei ce nu stiu, acest fragment face parte dintr-o emisiune noua ce va apare pe postul Prima Tv din 16 Ianuarie. Totusi, aceasta editie cu Nikita nu va fi difuzata niciodata. Lesne de inteles de ce.... :)))
Go Nikita! Go Piata Romana! Go Bullshit! Go Planet! :)))


Scandal Nikita vs. Mondenii! http://www.myvideo.ro/watch/5667923

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nikita e uratenia aia care facea box la un moment dat? O gluma de fiinta la o gluma de televiziune. Singurul lucru mai penbil este ca sunt persoane care vizioneaza aceste gunoaie. In afara de Mircea Badea si Discovery nu prea ai la ce sa te uiti. Pana si Cartoon Networkul l-au stricat. Noroc cu netul. Iei un film bun si nu te mai doare capul.

Anonim spunea...

Doamne Isuse Cristoase .... nu shtiu ce sa zik ... dar mai bine va povestesc ceva. Acum vreo 2 ani ma okupam de un club care akum nu mai exista si anume Center Club, Pitu ar trebui sa-l shtie ... era exact langa Coyote. Faceam afise, flyere ma okupam de organizarea evenimentelor si ma sfatuiam cu detinatorul clubului. Cam asta era job description-ul meu. La un moment dat nu shtiu cine a venit cu ideea sa facem si un eveniment cu Nikita. Hmmz... cine e Nikita .... aaa e grasa aia care era bodyguard-ul lui Marijuana ... mai traieste ... ce e cu ea. Pai canta si ea ! .. da ? ... Ce canta .. manele .. cred... Faci si tu afisul cu ea ? Cand e evenimetul ... Peste o luna .. o sa-l fak. Trece timpul si ma gaseste o zi okupat cu afisul lui Nicoleta Luciu ... primesc un telefon ... ca a venit vremea sa ma okup si de Nikita. Bun ma okup ..trimite-mi niste poze ... imediat. Primesc pozele ... si candn sa ma uit nu-mi venea sa cred... o balena muschuloasa ce se posta sexy intr-o poza facuta cu telefonul ... jesus christ ... pun mana pe telefon ... bahh voi va bateti jok de mine ... voi vreti sa fak afis profesional cu grasa asta ... si cu o poza de telefon ... mosule .. asta avem cu asta defilam... doamne fereste ... hai sa vad ce pot face. Ma apuk de lucru ... si nu puteam sa fak nimik ... ma ingrozea fatza ei ... nu am putut lucra... primesc din nou dupa o zi telefon ... e gata afisul ... bah nu .. cum nu ...nu pot lucra .. pai de ce ... pai m-a sunat ieri .. voi ia-ti dat numarul meu ? da ma ... pai sunteti tampiti ... m-a sunat sa-mi spuna cum vrea afisu ... sa ma intalnesc cu ea ... sa bem o cafea si sa-mi explice ea cum il vrea ... si cum il vrea ... pai ceva de genu un text si ceva cu NIKITA YO ... da sa-i pun Y -ul ala de la yahoo ... am zis ca nu pot sa ma intalnesc cu ea ... ca am lucrat toata noaptea si nu mai pot de somn ... m-am dat lovit ... imi era frika .. ca ma bate daca ii spun ceva de genu ca nu are nici o treaba .. e pe langa si sa ma lase pe mine sa ma gandesc mai bine... si mi-a permis asta la telefon ... si ia-m fakut yo textul ... ia zi ..pai e caterinka ... zi ma ..pai ceva de genu " CAPITALA SE CUTREMURA" asa ... "IN CENTER CLUB MARE EVENIMENT ... ea trebuia sa cante si cu DJ screech ... da ma slabanogul ala... da ma... asa ma CAPITALA SE CUTREMURA ,,, IN CENTER CULB>... MARE EVENIMENT .....IN DATA DE bla bla bla ... VINE NIKITA YOOOO ...MUMA PADURIII .... hahahhah ... bah tu sti prost .. da ma sunt prost ... m-a amenintat la telefon ca ma rupe ... frate nu am putut sa ma abtin ... bah tu esti idiot .. de ce faci d'astea .. pai voi de ce facetzi ... ce facem noi ... va bateti jok de mine ... bai cum ..bai cul kkt imi dati mie sa fak afise A3 cu o poza te telefon ... pai te descurci tu ... bah nu ma descurc .. hai bah ce draku .. frate cum puii mei crezi ca o sa vina lumea la un event cand pe afis apare o grase si un schelete in contrast ..urati amandoi ... yo nu fak asa ceva ... lasa ca face altu ... sa faka ... TROSC mi se inchide telefonul prin minune .. ... Nu am mai lucrat cu ei de atunci. A mai sunat telefonul vreo 2-3 saptamani dupa mine ,,, intr-un final mi l-am schimbat ,,, m-a sunat si pe akasa ... le-am zis la ai mei sa zika ca m-am mutat in CHINA ... THE END.

Pitu's room spunea...

Interesanta poveste Adryane, dar.... cine esti? :)

Astept raspuns pe mail, ca sa nu transformam Blog-ul in chat.

:)