miercuri, 16 septembrie 2009

We are the world!

Este ora 4:37 dimineata! Nu am somn, asa ca ma gandesc sa surfez un pic netul. Dupa cateva melodii Michael Jackson, ajung la aceasta.
Tocmai terminasem de vizionat niste documentare si filme artistice. Coincidenta face ca ele sa coincida ca subiect: Afghanistan, Africa, foamete, saracie, moarte. Si incepe aceasta melodie!! Doamne!! Ce creatie de geniu!! Unele dintre cele mai frumoase 5 minute trecute din viata!! Ascultand piesa, realizez ca pe obraji se scurg 2 lacrimi paralele. Gandurile dau navala si totul parca se creioneaza in mintea mea pe aceasta melodie!! De ce ne-am inrait intr-atata?! De ce sunt atatia copii nefericiti? Batai in familie, copii ce nu se pot bucura de un zambet de la o persoana necunoscuta, copii care mor de foame. Am ajuns niste ipocriti. Cine are puterea de a lua un batran de pe strada si de a-l duce acasa sa ii ofere o baie si o masa calda? Cine are rabdarea de a sta de vorba cu un necunoscut pe strada? Rabdare nu mai avem! Suntem prea ocupati de noi insine si am uitat ca nu suntem singuri pe lume! Unii nu au avut sansa noastra! De ce sa nu ii ajutam macar cu putin?! De ce???? Nici macar un zambet adresat unui copil sarman nu mai suntem in stare sa dam! Nici macar un minut de comunicare cu o batrana ce cerseste la colt de strada si tremura de frig!! Nu sunt si ei oameni?? De ce sa ii judecam ca cersesc?? Nu le stim motivul! Chiar e atat de greu sa te duci la un magazin, sa iei ceva de mancare si sa te intorci la persoana ce, cu ochii inlacrimati poate iti va raspunde "Multumesc din suflet! Sa aiba Dumnezeu grija de tine!". Bamboo, Fratelli, Turabo, Le gaga.... oare oamenii de aici inteleg despre ce vorbesc!? Cluburi, concerte Madonna, Tiesto, prafuri, curse de masini, gang-bang-uri... stiu ca poate cine citeste aceste randuri ma poate considera visator sau irealist, dar culmea e ca ceea ce scriu este EXACT realitatea! Realitatea in care traim dar pe care nu o mai realizam deoarece nu mai stim sa traim cu ochii "deschisi"! Doamne, ce piesa!!!! Atat va rog pe cei ce cititi aceste randuri: va rog din suflet sa zambiti! Chiar si necunoscutilor! Nici nu va imaginati ce mult bine poate produce un simplu zambet!! Mai ales unuia care a uitat sa zambeasca! Zambet, dragoste, intelegere, comunicare, compasiune. Invatati-le! Dezvoltati-le! Insusiti-le!

Un comentariu:

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=EBdCOqWdrCc

asa e ..ai dreptate..si asta pentru ca ne-am inrait, suntem preocupati doar pt noi, sa avem cat mai mult si uitam k cel de langa noi probabil are nevoie de putin k sa fie fericit...degeaba ai vile si de toate daca sufletul iti plange, iti e impietrit ..toate nu valoreaza nimic...totul e efemer,rar mai vezi persoane sa dea ceva unui cersetor, pentru ca multi cred ca au "pesti".Eu de exemplu in P.Romana am vrut sa-i dau unui biet fara picioare un covrig,si el l-a refuzat..a zis ca vrea bani :-| la faza asta am ramas perplexa..dau cui merita si dupa puteri....mi se rupe inima de ei..asta e defectul meu...