marți, 9 iunie 2009

Florent Pagny - Savoir Aimer

DUMNEZEULE!!

Ce capodopera!!

Sunt profund impresionat! Fiecare celula a mea tremura dupa ascultarea acestei piese sublime! E geniala!! De mult nu am mai desoperit asa ceva! E GENIALA!! Si videoclipul pe masura!

Habar nu am ce inseamna versurile, deoarece eu am cochetat doar cu engleza si germana, asa ca, daca cineva binevoitor doreste sa ma ajute si sa imi traduca si mie versurile, ii raman vesnic recunoscator!! Si totusi, chiar si asa, sufletul mi-e plin de ganduri si feeling-uri! Am rememorat evenimentele majore triste din viata mea, fara sa vreau, dar pe de alta parte, pe parcursul piesei, am reusit sa imi sustin gandurile de optimism si totodata, inima imi spunea "Ridica-te si mergi!, Lumea nu e chiar atat de rea. Negativul este o parte normala a firii lucrurilor. Viata contine si negru. Albul nu e pretutindeni. Ridica-te si ajuta! Mergi si trage dupa tine tot ce poti pe culmile cele mai inalte! Sunt multi care au nevoie de ajutor, iar tu esti unul din cei care te-ai nascut pentru a ajuta! Nu renunta, orice ar fi, oricat de greu ar fi, oricat obstacole ai intalni! Totul in viata are un rost, iar ajutorul pe care il dai azi poate duce la lucruri marete maine!" Asta am simtit pe parcursul piesei, iar acum ca s-a terminat, MA RIDIC!!

Nu ezita! Nu renunta! Poti! Si vei reusi! "RIDICA-TE"!!!

Click aici pentru capodopera!!

2 comentarii:

Andreea spunea...

Versurile:

Sa stii a zambi
Unui necunoscut care trece
Sa nu privesti nicio urma
Decat pe cea a placerii
Sa stii a iubi
Fara sa astepti nimic in schimb
Nici speranta, nici mare iubire
Nici chiar speranta de a fi iubit

Refren:
Dar sa stii sa dai
Sa dai fara sa iei inapoi
Sa nu faci nimic decat sa inveti
Sa inveti sa iubesti
Sa iubesti fara sa astepti
Sa iubesti cu totul
Sa inveti sa zambesti
Doar ca gest
Fara sa astepti raspunsul
Si sa inveti sa traiesti
Si sa mergi mai departe

Refren:....

Sa stii sa astepti
Sa gusti din aceasta imensa fericire
Cand cineva iti da ca si cum ti-ar da din greseala
Cu atat mai mult nu ai mai fi asteptat
Sa vezi singur si sa crezi
Sa inseli frica vidului
Ancorata ca tot atatea riduri
Care au matuit oglinzile

Refren:....

Sa stii sa suferi
In liniste, fara zgomot
Fara aparare, fara armura
Sa suferi ca iti doresti sa mori
Si sa reinvii
Cum cineva se renaste din propria cenusa
Cu atata dragoste de a revinde
Cum cineva arunca o sageata asupra trecutului

Refren:....

Sa inveti sa visezi
Sa visezi pentru doi
Doar inchizand ochii
Si sa stii sa dai
Sa dai fara sa stergi
Fara jumatati de masura
Sa inveti sa ramai
Sa vrei pana la final
Sa ramai in ciuda tuturor lucrurilor
Sa inveti sa iubesti
Si sa pleci
Si sa pleci...

Pitu's room spunea...

Multumesc Andreea! Raman dator! :)