miercuri, 21 ianuarie 2009

Ganduri muzicale 2 - Backstreet Boys - The perfect fan

Ganduri asternute pe piesa: Backstreet Boys - The perfect fan

Ce frumoasa esti! Si ce mult ma iubesti! Esti tot ceea ce isi poate dori cineva mai mult pe planeta asta! M-ai invatat tabla inmultirii, sa citesc, sa am maniere, sa stiu sa dau inapoi cand primesc ceva, sa nu mint, sa ma port frumos cu cei din jurul meu, sa ma port cu fetele/femeile, sa le respect si sa le acord atentia necesara. Ai fost mereu alaturi de mine atunci cand am avut nevoie. Frumoasa, inteligenta, integra, devotata pentru familie, un zambet etern, caracteristici care iti intregesc caracterul. Un adevarat model pentru mine, un punct de referinta in viata, tot ceea ce poate fi considerat un punct de sprijin!
Atatea momente frumoase, atatea amintiri pline de sentiment! Tot ceea ce ma defineste ca si calitati iti apartine in totalitate! Fara tine nu as fi nimic! O bijuterie la care toti tind sa ajunga dar foarte putini au sansa sa o capete. Mama mea, prietena mea cea mai buna, izvor nesecat de sfaturi utile si pareri sincere despre viata. Un om ce a reusit sa razbata toate greutatile din viata si care a reusit sa ajunga sa fie respectat de toti cei din jur. O sfanta! O emotie ma patrunde si cu greu reusesc sa apas tastele. Este prima oara cand scriu despre asa ceva si, de asemenea, prima oara in viata mea cand discut (monologhez) despre cel mai sensibil subiect din viata mea.
Adio, bunica mea!! Nimic nu te va egala in sufletul meu si stiu ca, la un moment dat, vom fi din nou impreuna! Fie ca ingerii imparatiei ceresti sa iti aline lipsa mea, caci stiu ce am insemnat pentru tine si ca am fost in centrul vietii tale si pe primul loc in fiecare clipa a ta. Iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine si mereu vei avea cel mai de pret loc in mintea si sufletul meu: ai fost si vei ramane mereu mama mea!
Plang si totusi.... aceste lacrimi nu reprezinta decat o bucurie la gandul amintirilor ce le-am avut impreuna si pe care le voi impartasi mereu! Te iubesc!!!

Dumnezeu sa te odihneasca, inger sfant!!

9 comentarii:

Anonim spunea...

Omg nu imi vine sa cred ...e mai mult decat frumos ce ai scris la fel e si senimentul pe care ti-l creeaza melodia asta..
Mintea si sufletul mi-au luat-o razna, emotiile vin din fiecare parte..si nu sunt in stare sa imi gasesc persoana potrivita pentru aceasta melodie. un film derulat repede imi trece prin fatza ochilor..e ca filmul acela pe care se spune ca il ai inainte sa mori cand iti vezi toata viatza, e un album de amintiri frumoase cu mama cu tata si cu sora mea.
ii identific pe toti cu melodia, fiecare a avut rolul lor, parca si-au impartit sarcinile ca 3 profesori supremi in viatza mea, sa ma invete, sa ma asculte si sa ma intareasca atunci cand nu mai puteam.Sau ca cei 3 crai de la rasarit:P ce mi-au calauzit drumul.
Aceasta melodie e ca o cutiuta mica pe care cand o deschizi ies mii de fluturasi si de licurici, vietati care stocheaza fiecare cate o amintire ce iti alina sufletul.

Pitu's room spunea...

:) Multumesc de aprecieri...Dar...cine esti?

Anonim spunea...

;) special one

Pitu's room spunea...

No offense, dar, intotdeauna sterg comentariile de la persoanele care nu isi lasa numele. De-asta intrebam. Dar oricum, e alegerea ta.

Anonim spunea...

mi-a facut placere sa il scriu..nu ma prea intereseaza cine il citeste..so..e alegerea ta

Pitu's room spunea...

Ma intelegi gresit. De fapt, as fi vrut sa stiu cine a scris, ca si mine, asa ganduri sincere. :)

Anonim spunea...

:)) eu nu inteleg gresit..eu inteleg ce imi zici..
dc stai sa analizezi poate o sa iti dai seama, dar nu cred ca are nici o importantza cum scriu eu..sau tu...pt ca unul dintre noi doar scrie asa:*

Pitu's room spunea...

Nu am inteles ce vrei sa spui. Si sincer, nu vreau sa transform blog-ul in chat. :) Asa ca... da-mi te rog acum un BUZZ pe Mess. :)

Anonim spunea...

intr-adevar the perfect fan! si cine altcineva ar putea sa fie the perfect fan? nu cred ca poti sa asociezi melodia asta cu altcineva decat cu EA, cu persoana aia speciala din viata ta care a facut posibil ca tu sa fii aici acum, care e langa tine neconditionat si care in fiecare zi incearca sa te invete tot ce stie ea... chiar ajunsesem sa deschid zilnic linku asta ca sa vad ce mai scrii and it's gettin' better :)